Coca-Cola har lanserat en tävling med två stora priser för tacofantaster. Förstapriset är en resa till Mexiko för hela familjen, där vinnaren får utforska tacosens hemland, närmare bestämt i Cancún. Andrapriset är en unik tacoupplevelse där Coca-Cola Taco Truck rullar hem till dig och bjuder på tacos, Coca-Cola och en privat konsert med LIAMOO.
För att delta i tävlingen är processen enkel: Köp en flaska Coca-Cola, hitta koden under korken, registrera den i Coca-Colas app, och välj vilket pris du vill tävla om. För att tävla om resan till Mexiko krävs minst tre registrerade koder, och för att tävla om hembesöket från Taco Truck krävs minst två koder. Tävlingen pågår fram till den 1 oktober för en tacokväll med Coca-Cola och till den 31 oktober för chansen att vinna resan till Mexiko.
– ”Tacokvällen är en älskad svensk tradition som ofta paras ihop med ett glas Coca-Cola. Därför vill vi skapa oförglömliga upplevelser för alla tacoälskare,” säger Sara Andersson, varumärkeschef för Coca-Cola i Sverige.
LIAMOO sätter ton på tacofesten
För att lyfta stämningen på årets tacokvällar har LIAMOO, en av Sveriges populäraste artister, tagit fram en speciell jingel. Låten är skapad för att få lyssnarna att känna gemenskap och glädje – precis som en tacokväll med nära och kära. LIAMOO beskriver hur han alltid älskat tacos och hur han vill spegla den varma gemenskapen kring matbordet i sin nya jingel.
Den nya tacojingeln kommer att höras på sociala medier, i butik och under Coca-Cola Taco Trucks turné runt Storstockholm. Turnén pågår från slutet av september till slutet av oktober, där besökare får njuta av tacos och Coca-Cola under festliga förhållanden.
Tävlingen är öppen för svenska medborgare över 18 år och koderna hittas under korkarna på alla Coca-Cola-flaskor, förutom Coca-Cola Zero Sugar Koffeinfri. För att delta och läsa de fullständiga villkoren, besök Coca-Colas app eller hemsida.