Oddlygood, känt för sina växtbaserade produkter, tar frukostbordet till nya höjder med sin senaste relansering av Soygurt® efter sammanslagningen med Planti. I en kreativ och färgstark kampanj har konstnären Moa Comét skapat en unik kollektion av fyra konstverk, målade med färg infuserad med soygurt. Budskapet, ”For the love of odd”, speglar Oddlygoods filosofi – att gå sin egen väg och utmana traditionella normer.
Ett av konstverken blir en väggmålning på Brunkebergstorg i Stockholm under vecka 40, och originalverken kommer att ställas ut på Scandic Continental. Dessutom ger kampanjen allmänheten möjlighet att upptäcka konsten både i verkligheten och på sociala medier. För alla som är nyfikna på produkterna kommer även Oddlygood® Soygurt Taste Truck att erbjuda smakprover runtom i Stockholm.
– Den nya designen handlar om att uttrycka vår kärlek till det udda och inspirera till positiv förändring. Genom denna konstkampanj vill vi visa att våra växtbaserade produkter inte bara är goda, utan också bryter mot konventionella gränser, säger Nina Gillsvik, Global CMO på Oddlygood.
Oddlygood fortsätter att utveckla innovativa växtbaserade produkter för konsumenter i flera länder, bland annat Finland, Sverige, Storbritannien och Polen. Genom kampanjer som denna strävar de efter att förändra världen med fantastiska smaker.