Den nya ostsnackslinjen, som lanserades under namnet ”Ostrella” för att ytterligare koppla varumärket till ost, har inte bara lockat till sig kunder, utan också skapat ett stort engagemang på sociala medier. Fans delar nu sina kärlekshyllningar till Ostringar Chili Cheese samtidigt som tips om vilka butiker som fortfarande har snacksen kvar sprids. Lanseringskampanjen har med andra ord varit en fullträff, med produkterna så populära att det har blivit en utmaning för Estrella att hålla jämna steg med efterfrågan.
– Vi förstod att Ostringar Chili Cheese skulle bli populära, men försäljningen har verkligen slagit alla våra förväntningar, säger Therese Arvidsjö, Brand Manager på Estrella. Nu försöker vi snabbt få ut fler produkter till butikerna.
Den nya ostsnackslinjen, som lanserades under namnet ”Ostrella” för att ytterligare koppla varumärket till ost, har inte bara lockat till sig kunder, utan också skapat ett stort engagemang på sociala medier. Fans delar nu sina kärlekshyllningar till Ostringar Chili Cheese samtidigt som tips om vilka butiker som fortfarande har snacksen kvar sprids. Lanseringskampanjen har med andra ord varit en fullträff, med produkterna så populära att det har blivit en utmaning för Estrella att hålla jämna steg med efterfrågan.
För den som letar efter de eftertraktade Ostringar Chili Cheese kommer en ny leverans till butikerna redan under vecka 38, där Estrella arbetar för fullt för att öka produktionen.
– Vi jobbar hårt för att möta efterfrågan och är otroligt glada över den fantastiska responsen, avslutar Therese.