Kampanjen tar plats i en färgsprakande värld där allt från kläder till inredning är helt och hållet rosa.
”Kampanjen handlar om att synas och ha kul. Därför har vi letat efter samarbeten som passar temat ’Årets minst lagoma nyhet’. Kläderna från Juicy Couture är inget för den som vill smälta in i omgivningen och hålla låg profil. En perfekt match, helt enkelt,” säger Moa Frisk, marknadschef på Triumf Glass.
Farbror Arnes Marshmallow ingår i en serie premiumglassar som har haft stor framgång både inom service- och dagligvaruhandeln sedan lanseringen 2018. Juicy Couture tog världen med storm under det tidiga 00-talet med sina ikoniska velourset. Deras plagg andas lyx och glamour och har prytt världskändisar såväl som stilmedvetna individer.
Under våren lanserar de två samarbetspartnerna en gemensam kampanj som satsar helhjärtat på rosa. I sociala medier kommer en serie reklamfilmer att kompletteras med aktiverande tävlingar och maxade giveaways.
”Vi ser fram emot att bjuda våra kunder på en glassig treat i vår vid lanseringen av Marshmallow – en glass lika oemotståndlig som våra ikoniska velour tracksuits,” säger Sophie Amin på Sjöklint Agenturer, distributör av Juicy Couture i Norden.