foodora utvidgar sitt restaurangerbjudande

Foto foodora

Lästid: < 1 minut

Dela nyhet

Budföretaget Foodora skapar nya egna virtuella ”restauranger” och lanserar i det formatet två nya matkoncept för att bredda sitt erbjudande.

De två nya restaurangkoncepten heter Bowlitos och Holy Macaroni. 
Erbjudandet består av maträtter som bowls, burritos med smaker av mellanamerika och pasta på ett amerikanskt vis. 
De nya koncepten kommer ingå i Foodoras familj av virtuella ”restauranger” som idag redan består av över 270 stycken.Utöver Bowlitos och Holy Macaroni har Foodora även dessa virtuella restauranger: Tacotarian, som har ett klassiskt taco tema, Wing It, som är friterade kycklingrätter, Smoky BarbeQ som har amerikansk barbeque samt Fafelle med veganska sallader med falafel.

– Det känns väldigt spännande att vi nu kan komma med ytterligare innovativa koncept. Jag är övertygad om att de kommer tas emot bra av Foodoras användare över hela Sverige, säger koncernchefen Hans Skruvfors.

Annons

Annonser

Håll dig uppdaterad med nyheter varje vardag!

Få de senaste nyheterna direkt till din inkorg.

Vi behandlar dina uppgifter enligt GDPR

Läs Butikstrenders digitala magasin!

Upptäck de senaste branschnyheterna och trenderna online.