Göteborgs-baserade Jiroy vill samla alla e-handlare i en sajt för att kunna erbjuda alla reor samlat till kunderna. 260 företag är redan med.
Det är breakit.se som berättar att Jiroy knutit till sig 260 företag inom e-handel på sin plattform.
Bland dem finns e-butiker som Indiska, Cervera och Åhléns och redan i starten skapade sajten försäljning för 600 000 kr.
Tanken bakom Jiroy, grundat 2020 av Jimi Tadi och Roy Josefsson, är att samla alla e-handlare under samma sajt för att sedan kunna ge alla kunder möjlighet att ta del av reaerbjudanden från samtliga företag.
– Vi har kämpat i ett och ett halvt år med tekniken som kan möjliggöra den här tjänsten, säger Jimi Tadi till Breakit.
– Tidigare har det funnits otroligt många reaperioder och alla handlare jobbar i sina egna stuprör. Nu är första gången som vi har fått alla att kunna samlas under ett och samma tak, vilket förenklar för konsumenten och handlaren, tillägger han.
Ambitionen är nu att nå ut än bredare och samla än fler företag på plattformen.
Samtidigt söker man externt kapital och nya kontaktytor för att bygga vidare.