Det här andra Collector’s Edition-släppet beskrivs som en ”tidig julklapp” till NOCCOs lojala kundbas, berättar Bella Jordansson, Marketing Activation Manager för NOCCO. Det första jubileumssläppet i september, med tidigare favoriter, möttes av stor efterfrågan och sålde slut på flera håll. Med det nya släppet hoppas NOCCO att ännu fler fans får chansen att återuppleva sina favoritsmaker från tidigare jular.
NOCCOs resa från 2014 till idag
Från starten på Fitnessfestivalen 2014 har NOCCO utvecklats från att vara världens första färdigblandade BCAA-dryck till en ledande aktör inom funktionella drycker i Sverige. NOCCOs jubileumsfirande kommer att kulminera på Fitnessfestivalen 2024, där ambassadörer och fans kommer att samlas för att fira dryckens tioåriga historia. För första gången någonsin kommer även exklusiva ”Limited Edition”-kläder från NOCCO att finnas till försäljning.
Julens smaker: En återkomst av favoriter
Den nya Collector’s Edition innehåller de julsmaker som blivit ett återkommande inslag hos NOCCOs konsumenter:
- Julmust (2015): Den första julsmaken NOCCO släppte, nu i en förbättrad version med 180 mg koffein.
- Skum Tomte (2016): En populär julfavorit, med 180 mg koffein och BCAA.
- Juläpple (2018): En unik smak av äpple och kanel, också innehållande koffein och BCAA.
- Skum Nisse (2020): En modern klassiker som släppts årligen sedan 2020.
Med dessa lanseringar får både nya och gamla NOCCO-fans möjlighet att återuppleva tidigare julsmaker och bidra till NOCCOs jubileumsfest. Det återstår att se om dessa smaker ger upphov till ytterligare samlarutgåvor i framtiden och hur NOCCO fortsätter sin resa framöver.