Sedan lanseringen av Lidl plus under hösten 2020 har kundklubben överträffat många av de satta målen.
I juli stod det klart att Lidl plus nått en miljon användare – tidigare än beräknat. För att fira succén bjöd Lidl Sverige i helgen samtliga medlemmar på kanelbullar.
Idag har Lidl plus 1 023 865 användare.För att fira bjöd Lidl Sverige nu på en kanelbulle per Lidl plus-medlem. Den 6 augusti tilldelas alla medlemmar en kupong i appen. Kupongen var giltig den 6-7 augusti.
– Det är fantastiskt kul att vi nu har över en miljon användare i Lidl plus. Det är ett kvitto på hur uppskattad klubben är. Sedan lanseringen av appen har vi varit lyhörda för våra kunders önskemål och tillsammans har vi utvecklat flera funktioner i appen. Den här milstolpen vill vi fira ihop med våra kunder och vad är bättre än ett riktigt bullkalas, säger Robert Stekovic som är kommersiell direktör hos Lidl Sverige.