Hemköp fortsätter att knyta kända ansikten och från och till matprofiler till sig i konceptet ”Från en matälskare till en annan”. Nu är det dags för kändisen och skribenten Martina Haag.
Nu ska Martina Haag fronta Hemköps koncept ”Från en matälskare till en annan”.
Lanseringen började under förra veckan och nu är det hela på temat ”Feel-good på riktigt”.
Tidigare har Hemköp frontats av profiler som Niklas Ekstedt, Markiz Tainton och systrarna Eisenman och även nu utspelar sig de filmer som görs i Yasmines kök.
Temat som inkluderar Martina Haag ska enligt Hemköp användas i samtliga kanaler och pågå från vecka 6 till vecka 13.
– Vi kommunicerar ”Från en matälskare till en annan” tillsammans med spännande matprofiler. Martina Haag har ett sunt och inspirerande synsätt på mat som vi på Hemköp delar. Vi vill bjuda på feelgood under en period som rymmer både vabruari och vårlängtan, analyserar Ted Bergström, marknadschef för Hemköp, i ett pressmeddelande.