Mello of Scandinavia?

Lästid: < 1 minut

Dela nyhet

Lördag 7 mars når Melodifestivalen Mall of Scandinavia i ett samarbete mellan SVT, Live nation och Blixten & co. ”Välkomstfesten” blir ännu ett kommersiellt grepp kring låttävlingen.

Finalveckan i årets upplaga av Melodifestivalen kommer med nya kommersiella grepp i Stockholm.
Sitt mest konkreta nya uttryck får satsningen i form av Välkomstfesten finallördagen 7 mars.

Då blir det aktiviteter på Mello-tema i Mall of Scandinavia där det inte bara blir aktiviteter poch artister utan där SVT även lånar ut några barnfavoriter till köpfestens fromma.
– Kom och dansa med Bolibompadraken och Sommarskuggan eller sjung allsång med Radioapan och känn på artisternas puls inför finalen, manar trion arrangörer i en pressrelease idag.

För den som vill göra det är alltså platsen att notera Mall of Scandinavia och den aktuella tidpunkten lördag 7 mars klockan 11.00-12.30.

Annons

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil