Mello of Scandinavia?

Lästid: < 1 minut

Dela nyhet

Lördag 7 mars når Melodifestivalen Mall of Scandinavia i ett samarbete mellan SVT, Live nation och Blixten & co. ”Välkomstfesten” blir ännu ett kommersiellt grepp kring låttävlingen.

Finalveckan i årets upplaga av Melodifestivalen kommer med nya kommersiella grepp i Stockholm.
Sitt mest konkreta nya uttryck får satsningen i form av Välkomstfesten finallördagen 7 mars.

Då blir det aktiviteter på Mello-tema i Mall of Scandinavia där det inte bara blir aktiviteter poch artister utan där SVT även lånar ut några barnfavoriter till köpfestens fromma.
– Kom och dansa med Bolibompadraken och Sommarskuggan eller sjung allsång med Radioapan och känn på artisternas puls inför finalen, manar trion arrangörer i en pressrelease idag.

För den som vill göra det är alltså platsen att notera Mall of Scandinavia och den aktuella tidpunkten lördag 7 mars klockan 11.00-12.30.

Har du ett nyhetstips?

Här kan du dela med dig av information eller mejla till info@butikstrender.se

Annons

Annonser

Håll dig uppdaterad med nyheter varje vardag!

Få de senaste nyheterna direkt till din inkorg.

Vi behandlar dina uppgifter enligt GDPR

Läs Butikstrenders digitala magasin!

Upptäck de senaste branschnyheterna och trenderna online.