Sveriges ledande BCAA-dryck NOCCO firar nu tio år och markerar detta genom att relansera några av sina mest populära och efterfrågade smaker. I en exklusiv Collector’s Edition släpps NOCCO Miami, Skum hare, Tropical och Melon Crush – alla ikoniska smaker som bidragit till NOCCOs resa från en nischad träningsprodukt till en bred funktionsdryck som uppskattas av en stor och lojal community.
– Våra mest älskade smaker är tillbaka. Detta är vårt sätt att fira vårt decennium tillsammans med NOCCO-communityt som har varit med och byggt vårt varumärke. De är lika mycket NOCCO som vi, säger Bella Jordansson, Marketing Activation Manager för NOCCO i Sverige.
Varumärket NOCCO lanserades för första gången på Fitnessfestivalen 2014 som världens första färdigblandade BCAA-dryck. Idag säljs NOCCOs produkter över hela Europa och delar av Nordamerika, och jubileumsfirandet hyllar den resa som NOCCO har gjort tillsammans med sina konsumenter och partners.
De fyra smakerna i Collector’s Edition:
- NOCCO Tropical (2016):
En av NOCCOs mest somriga smaker som snabbt fick ett brett genomslag i hela Sverige. Tropical blev en favorit även utanför gymmet med sin fräscha design och smak. Innehåller 180 mg koffein, 3000 mg BCAA och utvalda vitaminer. - NOCCO Focus Melon Crush (2017):
Som en del av NOCCOs satsning på e-sport blev Melon Crush en pionjär bland NOCCOs FOCUS-varianter. Med sin uppfriskande melonsmak och 180 mg koffein blev den snabbt populär inom e-sportvärlden. - NOCCO Skum hare (2017):
Den unika påsklanseringen av Skum hare har blivit en kultklassiker. Med sin lekfulla design och smak representerar den NOCCOs förmåga att överraska och utmana. Innehåller 180 mg koffein, 3000 mg BCAA och utvalda vitaminer. - NOCCO Miami (2019):
En jordgubbsmakande favorit som snabbt blev en av NOCCOs mest efterfrågade smaker. Miami är älskad för sin friska smak och stilrena design, och är nu tillbaka för att fira NOCCOs födelsedag. Innehåller 180 mg koffein, 3000 mg BCAA och utvalda vitaminer.
NOCCOs jubileumsfirande är en hyllning till både deras smaker och de konsumenter som stöttat varumärket genom åren. Firandet kulminerar i vecka 39 när de ikoniska smakerna lanseras i begränsad upplaga.