Saltå kvarn skriver avtal med Juno public relations om att framgent sköta reklamen för det ekologiska matföretaget på den svenska marknaden.
Ekologiska matföretaget Saltå kvarn har alltså skrivit avtal med Juno som framöver ska sköta reklamen för Saltå kvarn på den svenska marknaden.
– I snart 60 år har vi inspirerat och underlättat för den som vill ta ett litet eller ett stort steg i en hållbarare riktning, så att vi överlämnar en frisk planet för kommande generationer, säger Saltå kvarns vd Jonas Regnér.
– Men som ett litet företag är det viktigaste inte vad vi gör själva, utan det vi åstadkommer tillsammans med kunder, konsumenter, odlare och andra.
Det är i det sammanhanget Juno kommer in, förklarar kvarn-vd Regnér.
– För det behöver vi då en kommunikationspartner som bottnar i hållbarhet och samtidigt vet hur man skapar spetsig och kreativ kommunikation. Allt detta har vi hittat i Juno.
– För oss är det oerhört viktigt att våra kunder delar våra värderingar och vår ambition om att skapa hållbar förändring. Saltå Kvarn är en pionjär och förebild som engagerade sig i hållbarhet redan före begreppet ens existerade, säger Junos vd Shirin Troëng i samma pressrelease.