Santa Maria möter asiatiska mattrender 

Foto Pressbild
Det asiatiska köket har under de senaste åren blivit en av Sveriges starkaste mattrender, och nu lanserar Santa Maria två nya asiatiska toppingsåser för att möta denna efterfrågan. Med dessa nya såser blir det enklare än någonsin att sätta en asiatisk prägel på din matlagning.

Santa Maria, som länge varit ledande inom kryddor och smaksättning i Sverige, tar ytterligare ett steg för att tillfredsställa svenska konsumenters växande aptit för asiatisk mat. De nya toppingsåserna erbjuder en enkel lösning för att snabbt kunna tillföra autentiska asiatiska smaker till en mängd olika rätter. De två nya toppingsåserna från Santa Maria är framtagna för att enkelt och snabbt kunna förvandla vardagsrätter till smakupplevelser med asiatisk touch. Detta gör att konsumenterna kan njuta av de populära asiatiska smakerna utan att behöva spendera mycket tid i köket eller behöva specialingredienser.

Lanseringen är ett svar på den ökande efterfrågan på asiatisk mat, som har blivit en dominerande trend i det svenska köket. Genom att introducera dessa såser hoppas Santa Maria kunna underlätta för konsumenterna att utforska och njuta av det asiatiska kökets rika smakvärld.

Framtidens matlagning
Med denna lansering visar Santa Maria att de fortsätter att ligga i framkant när det gäller att identifiera och möta nya mattrender. Genom att tillhandahålla produkter som underlättar för konsumenterna att tillaga smakrika, trendiga rätter hemma, stärker företaget sin position som en ledande aktör inom smaksättning och matlagning i Sverige.

Dela denna nyhet i dina sociala medier eller via e-post:

LinkedIn
Facebook
Twitter
E-post

Annonser

NYHETER TILL DIN E-POST

Vi behandlar självklart era uppgifter enligt GDPR. Genom att bli prenumerant accepterar du vår personuppgiftspolicy. Läs mer här. Du kan avsluta prenumerationen när du vill.

Följ BUTIKSTRENDER PÅ SOCIALA MEDIER

08 – 121 514 56

Ansvarig utgivare: Dunia Jamil