90 år från starten 1932 och naturligtvis tänker Sibylla markera den milstolpen.
Det gör man med en ny burgare där man hyrt in tennislegendaren Björn Borg till lanseringen.
– En riktigt god burgare, känns självklart för mig att göra det här, Sibylla fanns ju där redan när jag nötte tennis mot garagedörren, anses Björn Borg Borg säga i reklamen.
Sibylla har serverat korv, burgare och annat under 90 år och vill nu markera närvaro på ännu ett plan genom den stora lanseringen av Smash burger.
– Det blir ett spännande steg och det känns kul att vi som är det svenska originalet blir först av de stora snabbmatskedjorna att ta klivet längst fram i produktutvecklingen av burgare. Det är ett fokuserat och hårt arbete bakom lanseringen, det är många delar som funka innan man rullar ut en helt ny produkt på 140 restauranger, säger Per Stenlund, tf vd för Sibylla.– Jag kanske inte var mest känd för min smash, men nog fanns det tillfällen där även den satt. Att samarbeta med Sibylla känns väldigt bra, de är verkligen originalet som jag växt upp med. Det är mer än en gång som jag käkat på Sibylla genom decennierna, säger Björn Borg som har sällskap av sonen Leo i kampanjen.