Affärsidén till Fast solutions skapades i början på året och grundar sig till stora delar på ägarnas mångåriga branscherfarenhet och idéer som löser vardagliga utmaningar för leverantörsföretag.
Ledord för samtliga tjänster är: ”Nytänkande”, ”Kostnadseffektivitet” och ”Tidsbesparing”.
Inledningsvis släpps följande tre tjänster: • Fastrec – Nytänkande, branschunik och digital kontaktförmedling som hjälper leverantörsföretag att finna rätt kompetens på ett extremt träffsäkert, snabbt och kostnadseffektivt sätt. Denna tjänst möjliggör att leverantörens anställningsintervjuer kan inledas inom 3 – 5 dagar räknat från när vakansen uppstod. För mer info: läs mer på www.fastrec.se • VCD-hantering - Dokumenthantering och dess tidsåtgång för att lansera/relansera artiklar har ökat under senare år. Denna praktiska och heltäckande tjänst kan antingen kapa tillfälliga arbetstoppar eller fungera som en löpande tjänst. • Kundregister – Uppdaterat, heltäckande och kostnadseffektivt kundregister omfattande alla dagligvarubutiker och samtliga servicehandelsbutiker i Sverige. Man väljer själv vilka delar som man önskar köpa samt med vilken frekvens man önskar uppdateringar.
Registret levereras via mejl i excelformat. Kort och gott, äntligen ett kundregister som prismässigt fungerar för alla leverantörsföretag.
Denna tjänst lanseras senare under hösten 2020. Fler tjänster är under planering och kommer att lanseras framöver.
Kontakta oss på:
Bo Jansson, Senior Konsult & Delägare, mobil: 08-400 12 691, e-post: [email protected]
Per Ericsson, Senior Konsult & Delägare, mobil: 08-400 12 692, e-post: [email protected]